Servisimize gelen arızalı ürünler teknik arıza tespitleri yapılarak hasar
durumları belirlenmektedir.
Arıza tespiti yapılan ürünlere teknik servis raporu düzenlenerek yapılması
gereken işlemler ve bu işlemlere ait proforma düzenlenerek değerli
müşterilerimize bilgi verilmektedir.
Müşterilerimiz onay verdiği takdirde arızalı ürünün onarımına başlanmakta
onarımda orijinal yedek parçalar kullanılmaktadır. Onarım işlemi bittiğinde,
fiziksel ve fonksiyonel testler uygulanmaktadır.
Ürün kalite kontrolünden çıktıktan sonra çıkarılan hasarlı parçalar ürünle
birlikte müşteriye teslim edilmektedir.
Arıza tespitine göre fiyat belirlenmekte olup diğer tamir servisleri gibi fix
fiyat uygulaması yapılamamaktadır, servisimizde onarım işlemi gören ürünlere
garanti vermekteyiz.
Arızalı ürün gönderirken lütfen kargolarını sağlıklı yaparak hasarlı ürünün daha
çok hasar görmemesine özen gösteriniz.